• ספטמבר

    11

    2016
  • 4552
  • 0

כיצד תגלו האם הצבעי הוא מקצועי או שרלטן?

תמרורי אזהרה צבעי מקצועי מול שרלטן.

איך נזהה את ההבדל בין צבעי מקצועי מול שרלטן. היום ישנם הרבה אנשים הקוראים לעצמם צבעים אך בעצם הם אינם יודעים דבר על צביעת דירה, הם רק יודעים כיצד לרמות את הלקוח להקטין ולחסוך בהוצאות שלהם ולגבות מחיר של מקצוען מהלקוח. הצבאי הרמאי אף יכול לערבב צבע זול בפח של צבע יקר כדי שלמראית עין נחשוב כי זהו צבע יקר ואיכותי יותר.כיצד נמנעים משרלטנים ואיך אפשר לזהות אותם? צבעי לא יכול לתת הצעת מחיר בטלפון מבלי לראות את הדירה, עובדה זו צריכה להדליק נורה אדומה אצלכם הלקוחות.

חשיבות וסעיפים של חוזה עבודה לפני צביעת הבית

כדי להימנע מרמאים הכי נכון לבקש מול הצבעי חוזה עבודה מקיף, במידה והוא מקצוען לא תהיה לו שום סיבה להימנע מחוזה כזה.חוזה עבודה עם צבעי צריך להקיף את כל הפרטים מרגע הכנת הבית לצביעה ועד וסידור הבית וניקיונו בסיום העבודה, חשוב שיהיה ברור לכולם בדיוק מה הם תנאי העבודה. בתוך החוזה חשוב להתייחס למספר נושאים, מה צובעים? תקרה, קירות או רק חלק מהם, האם נעשים גם תיקוני קיר? צבעי מקצועי בדרך כלל מנקה עובש משייף ומבצע תיקוני קיר לפני צביעת הבית. כמה שכבות יצבע הבית ובאיזה סוג צבע וגוון הצבע? כל אלו משפיעים מאד על מחיר העבודה לדוגמא צבע מיוחד למקלחת שדוחה עובש יקר יותר מצבע קיר רגיל, מי מכין את הבית לצביעה ומסדר בסיום העבודה? בדרך כלל המשפחה שאת ביתה צובעים עושה זאת,  מחיר העבודה ותחומי אחריות לאחר סיום העבודה משך זמן האחריות ועל מה בדיוק ניתן לקרוא לצבעי לתיקונים וכן משך זמן הצביעה כדי שהעבודה לא תימרח והבית יראה כמו אתר בנייה לאורך זמן, החוזה יכול להיות גם מדובר בעלפה  בתנאי שאתם סומכים על הצבעי שלכם שיעמוד בתנאיו.

צבעי מקצועי מדבר על כל אלו בזמן ביקורו בבית ויכול לתת תשובות מדויקות ללקוח, כך בעצם נסגר חוזה בעלפה שעם חברת צללים זה בהחלט מספיק כדי לסמוך עליהם שיעשו את העבודה הטובה ביותר לפי הגדרות החוזה שדובר.

היערכות לקראת הצביעה

כאשר סגרתם עם צבעי לגבי העבודה היערכו לכך שיהיה בלגן בבית לכמה ימים ואחרי הצביעה עליכם לסדר ולנקות את הבית כמו כן צבעים רבים מבקשים מקדמה, בכסף זה הם קונים את החומרים או לפחות את חלקם כך תוכלו להיערך כלכלית להוצאה זו, צביעת דירה הינה הוצאה גדולה אותה רוב האנשים מוצאים פעם בכמה שנים לכן חשוב לבחור את הצבעי הנכון ולצאת מרוצים מהתוצאה. עוד על בחירת צבעי מקצועי לחץ כאן

הגב לכתבה

תגובות יתפרסו לאחר אישור מנהלי האתר

ביטול
© Copyright 2017 Zlalim by Drim Studio LTD.
שינוי גודל גופנים