צביעת קירות פנים בבית פרטי היא כניסה למרחב הפרטי של האדם

אנו בחברת צללים מספקים מעבר לעבודת הצבע המקצועית, שקט ובטחון. הלקוחות שלנו בוחרים בנו בעיקר בזכות העובדה שאפשר לסמוך עלינו בבית יש לנו לקוחות שיוצאים לחופשה ומשאירים לנו בית פתוח ללא חשש לקוח שלח לי מסרון מחופשה באילת ושאל אותי האם הבית מוכן כי הם בדרך חזרה. עניתי לו שסיימנו יום לפני הזמן הוא שלח מסרון חבל רציתי לבקש אותך להאכיל את החתול שלנו עניתי לו שאתמול האכלנו אותו והם יכולים לחזור הביתה, הכל בסדר ובמעבר חד לעבודה אחרת ….

חיה לא צבעה את הבית זמן רב ורצתה צבע חדש לבית היה לה חשוב שתוכל לסמוך על בעל המקצוע אותו היא מכניסה הביתה בנוסף חיה אוהבת קירות צבעוניים, היה לה צבע כתום שהיא הפכה לסגול, ישבתי איתה הרבה על הגוונים ויעצתי משלב בחירת הצבע ולכל אורך הפרוייקט עד לסיומו.

 

חיה כתבה לנו המלצה בסיום העבודה:

״הכל התחיל מרצון עז לשינוי בבית,התמקד לרצון לצבוע את הבית ואז…הגיע אלון. פלייר פרסומי בתיבת הדואר הפגיש ביננו וכבר בפגישה הראשונה גיליתי אדם שרואה במקצועו את אומנותו,אדם שיודע להקשיב ללקוח שלו,יודע לתת את העצה הנכונה וגם יודע לזרום עם רצון הלקוח. הגיע עם צוות מקצועי ומיומן שביומיים עשו את השינוי המיוחל,עבדו במקצועיות,תוך שמירה והקפדה על סדר ונקיון- שזה כשלעצמו לא מובן מאליו בעבודת צבע.

התוצאות לפניכם בתוספת לקוחות מרוצים״

© Copyright 2017 Zlalim by Drim Studio LTD.
שינוי גודל גופנים