צביעת בית עץ - הכנה וצביעה של צימרים על ידי צוות צללים

כל עסק, משרד, צימרים, מרכזי טיפולים ועוד זקוקים לתחזוקה שותפת, יש את עבודות היומיום, ניקיון, סדר ושמירה על אוירה נעימה בחלל החדר, אך ישנם כל כמה שנים פרויקטים מיוחדים של צביעה. כגון פרוייקט של צביעת צימרים המתועד בתמונות, או קניית ריהוט חדש ומדיה חדשה לבית העסק.

אלון קיבל פנייה מצימרים מעץ במושב בית הלל, הצימרים היו זקוקים לחידוש העץ, במידה ולא שומרים על תחזוקה שותפת ולא צובעים את העץ בכל שלוש שנים הוא עלול להרקב או להישרף וצריך להחליפו. בעלי הצימר ביקשו חידוש חיצוני וכן חידוש רצפת הצימר, הצימר כולו בנוי מעץ, עבודת החידוש נעשית בשלבים.

 

צביעת צימרים שלבי העבודה

שלב ראשון:  קודם כל פרוייקט של צביעת צימרים, דורש שיוף הצימרים, שיוף המרפסת הקדמית, המעקות, אזור הג’קוזי וכל קירות החוץ של הצימרים. השיוף הינו שלב חשוב בהכנה לצביעה, גם כדי להוריד לכלוך מהעץ וגם כדי שהצבע יתפוס היטב את העץ כך שהצבע הישן יורד מעט והעץ מתגלה מיתוכו.

שלב שני: שטיפה עם צינור לחץ מים גבוהה כדי להוריד את אבק השיוף, את כל שבבי העץ והלכלוך המיותר.

שלב שלישי: צביעת הצימרים בשתי שכבות צבע עץ אמריקאי על בסיס טרפנטין, צבע עמיד לניזקי השמש ומזג האוויר, צבע אשר שומר על עץ מפני ריקבון או שריפת העץ, כאשר העץ מגיע למצב ריקבון או שריפה יש להחליפו! לכן חשוב מאד לבצע צביעה חוזרת כל שלוש שנים.

 

תוצאה

תוצאה: הצימרים מחודשים, נראים מזמינים ויפים, כמו כן העץ נשמר ומתוחזק ברמה גבוהה, כך יגיעו לקוחות מרוצים וייהנו מצימר הנראה כמו בקתת עץ באווירה אירופאית, העבודה על העץ מורגשת וחידוש אזור הג’קוזי בו יש באופן תמידי מים זורמים שינו את פני החדר כולו, כאשר לקוח מגיע לעסק מסודר, מתוחזק ברמה גבוהה, נקי ויפה קיימת סבירות כי יחזור לביקור נוסף ואף ישלח את משפחתו וחבריו אל אותו המקום.

בצללים ניסיון רב שנים בצביעה ובעבודה עם חומרים שונים כגון עץ במקרה הזה, העבודה נעשית על הצד הטוב ביותר ובשימוש בחומרים הטובים ביותר הנמצאים בשוק היום. לכן אם יש לכם פרוייקט צביעה פנו למקצוענים של צללים ותקבלו יחס אדיב, מקצועיות ואמינות.

© Copyright 2017 Zlalim by Drim Studio LTD.
שינוי גודל גופנים