• מאי

    19

    2016
  • 6317
  • 0

צביעת חדר עשה זאת בעצמך

צביעת חדר אפשר גם בשיטת עשה זאת בעצמך

היום צביעת חדר יכולה להיות משימה שהאדם הממוצע יכול לעמוד בה בכבוד ולקל תוצאה יפה מאוד, עומדים לרשותנו חומרים מתקדמים ומגוונים המאפשרים עבודה לא מורכבת ותוצאה של מקצוען

צביעת חדר בבית יכולה להיות פעילות משפחתית מהנה. החלטתם לשנות גוון בחדר אחד בבית, החדר הפך בתפקידו למשהו אחר, ממשרד לחדר ילדים או להפך, מחדר הורים לחדר ילדים או להפך, שינוי גדול בבית ובחיי המשפחה מצריך היערכות והתחדשות. שינוי כזה שבו הילדים זזים ממקומם יכול להיות בסימן חידוש וריענון חדר הילדים, כדאי לשתף את הילדים בתהליך ולאפשר להם לבחור גוון צבע מיוחד לקיר אחד או יותר בחדרם, במידה ובחרו צבע כהה או חזק במיוחד כדאי להגבילו לקיר אחד, אך, אם בחרו גוון עדין ונעים לעין אפשר לצבוע בו שני קירות או אפילו את כל החדר.

במידה ואתם צובעים לבד את החדר חשוב לדעת באיזה צבע לבחור ולשמור על הרצפה ומסגרות החלונות נקיים מצבע, כך הצביעה תיראה מושלם. אך אם החלטתם שזמנכם יקר ואינכם מקצועיים מספיק בקשו מחיר לצביעת חדר מבעל מקצוע שיכול לבצע את העבודה עבורכם על הצד הטוב ביותר.

 צביעת חדר בצורה נכונה ונקייה,לפניכם מספר דגשים לצביעת חדר רגיל בבית

צביעת חדר כמו כל דבר בחיים מתחילה בהכנה נכונה נקייה ויסודית. לגלגל רולר על הקיר זו מיומנות לא מסובכת אשר רובנו יכולים להסתדר איתה.. טוב, לא מדוייק, גם לזה יש תורה שלמה אבל ברמה של עשה זאת בעצמך, הסוד בקבלת קיר חלק ואחיד הוא הכנה טובה של הקיר והחדר לצבע.

ראשית בחירת הצבע, כאן חשוב להתייעץ עם בעל מקצוע. אצל ספק הצבע או בטמבוריה הסמוכה לביתכם תמצאו לרוב עצה בנושא בחירת הגוון. לצבעים השונים יש השפעה רבה הן על העיצוב והן על האווירה בבית. צבע שנראה לנו יפה במניפה זה עניין אחד וצביעת חדר שלם באותו הצבע זה עניין אחר. גם בנושא זה יש פתרונות כיום וניתן לשחק עם פסי צבע דוגמאות ואפקטים בצבע או צביעת יחידה אדריכלית אחת בבית במקום את כל הקירות.

לאחר בחירת הצבע השלב השני שיש להתמקד בו הוא הכנת החדר לצביעה. עדיף לרוקן את החדר לגמרי כמובן ולהפשיט את הקירות ממדפים תמונות וכדומה. את מפסקי החשמל כדאי לכסות, יש סוגים של נייר דבק מקצועי שלא משאירים סימנים לאחר הורדתם. אגב יש מתלים לקירות שלא פוגעים בקיר וחוסכים את הבלגאן של ברגים ומסמרים. הנה מוצר איכותי של חברת 3M, יש עוד סוגים ברשתות עשה זאת בעצמך, או חנויות לחומרי בניין.

כיצד לחשב מחיר צביעת חדר

מחיר צביעת חדר יכול לכלול בתוכו כמה מרכיבים שצבעי מקצועי לוקח בחשבון, צבע איכותי, רולר, מברשות, כוח אדם ועוד,  כל אלו מתגלמים במחיר הסופי, כאשר הצבעי מקצועי הוא דואג להשתמש בחומרים הכי איכותיים והכי מתאימים לסביבת העבודה בה הוא נמצא, לכן יכול להיות שלא כדאי להתפשר לפי המחיר הנמוך ביותר בזמן בחירת הצבעי לצביעה בביתכם.

צביעת חדר, קדימה לעבודה! מהם השלבים שאסור לפספס

– פינוי החדר לחלוטין אם אפשרי, אם לא אז הזזת הרהיטים מהקיר ועיטוף החפצים שנשארו בחדר

– פתיחת סדקים וקילוף צבע מהתקרה ומהקירות בעזרת שפכטל וניקיון הסדקים מאבק

– יישום מסקינג טייפ על פנלים שקעים ידיות נברשות וכדו’. את המסקינג טייפ על הפנלים יש להדביק

בצורה ישרה ומדוייקת מבלי לעלות על הקיר

– תיקון סדקים וקילופים בעזרת חומר מתאים כשלאחר הייבוש יש לשיים שכבה שנייה ולהשתדל

שהתיקונים יהיו חלקים ויפים

– שיוף יסודי של כל התיקונים בעזרת נייר שיוף 120

– ניקיון החדר מאבק ולכלוך ועיטוף הרצפה בבדים או ניילונים בכדי שלא תתלכלך

– השמת בונדרול או כל חומר יסוד אחר המתאים לצביעת פנים הבית על כל התיקונים שעשינו

– צביעת התקרה עם צבע סיד ולאחר שהתייבשה יש לצבוע שכבה שנייה

את המשטחים הגדולים ניתן לצבוע בעזרת רולר ומשטחים קטנים, פינות וקוים ישרים יש ליישם בעזרת

מברשת קטנה

– צביעת הקירות (שתי שכבות גם כן)

– ניקיון החדר מאבק וניקיון טיפות צבע בעזרת מטלית לחה ושפכטל

במידה והחלטתם לבצע את העבודה בעצמכם, תוכלו לפנות לחנות לחומרי בניין ולרכוש את החומרים המתאימים, כדאי לבחור גוון לפני הגעתכם לחנות ולהתייעץ עם מקצוען לגבי סוג הצבע אותו כדאי לרכוש, לפני הצביעה חשוב לשייף את הקירות כדי שהצבע יתפוס יותר טוב, הצבע נתפס יותר טוב על קיר מחוספס ולא על קיר חלק, אחרי שלב השיוף כדאי להגן על הרצפה ועל החלונות מפני טפטופי צבע על ידי פריסת ניילון או עיתונים לאורך הקיר והדבקת ניילון על מסגרת החלון עם מסקינג טייפ קל להורדה כדי שלא ישאיר שאריות דבק על מסגרת החלון.

אופן הצביעה – צביעת חדר

אחרי כל ההכנות אפשר להתחיל לצבוע, תנועות הרולר צריכות להיות אחידות כדי שהצביעה תהיה אחידה וחלקה בנראות שלה, אנחנו לא רוצים בועות וטקסטורות שיקנו לקיר מראה צביעה לא מקצועי ולא אחיד. צביעת חדר או דירה היא אינה עניין מסובך, אבל, חשוב לדעת כיצד עושים זאת נכון כדי שהצביעה תצא הכי טובה ויפה, במידה ואתם לא יודעים לצבוע או שאין לכם זמן לעשות זאת כדאי לבחור באיש מקצוע,  רצוי שאיש המקצוע יהיה בעל הידע המתאים והמחיר המתאים עבורכם.

הגב לכתבה

תגובות יתפרסו לאחר אישור מנהלי האתר

ביטול
© Copyright 2017 Zlalim by Drim Studio LTD.
שינוי גודל גופנים