• אוגוסט

    16

    2016
  • 3508
  • 0

צביעת חדר ילדים

צביעת חדר ילדים, נקודות למחשבה

יש כמה נקודות זמן בחיים בהן אנו רוצים לשנות ולשדרג את המקום בו אנו נמצאים, את ביתנו, צביעת חדר זוהי אחת הדרכים המקובלות לשדרג את הבית. לגבי צביעת חדר ילדים יש כמה נקודות להתייחסות: חדר ילדים משנה את יעודו בכל כמה שנים עם שינויי הגיל והרצונות של הילד, לכן כדי להשאר מעודכנים כדאי לצבוע יחד עם כל שינוי ולענות על הצורך להתפתחות פנימית יחד עם התפתחות סביבתית.

צביעת חדר ילדים שתתאים לכל גיל

מזל טוב נולד לכם תינוק, בשלב הראשון התינוק ישן עם ההורים, אך כאשר הוא גודל מעט הוא עובר לישון בחדר משלו, את החדר הזה בדרך כלל מקדימים ומכינים עוד לפני שהתינוק נולד, כאשר אנו יודעים את מין התינוק אנו בוחרים צבעים מתאימים ולעיתים דוגמא נחמדה כדי לצייר על קיר חדר הילדים החדש, כדי שהעבודה תהיהמושלמת כדאי להזמין בעל מקצוע שיעשה את העבודה.

הילד בגיל גן ומתחילים להיות לו חלומות ורצונות משלו, במידה וזה בן יכול להיות שיבקש חדר באוירת משאיות או כבאים, במידה וזו ילדה כנראה שנסיכות ופיות יתאימו לאוירת החדר, וכך אפשר ליצור עולם שלם על קירות החדר, עולם מלא צבעים שנותן תחושה נהדרת לילד המתגורר בו, ילדים לעיתים מציירים על הקירות, מדביקים מדבקות ומלכלכים, לכן אחרי כמה שנים כדאי שוב לשדרג.

הילד גדל ונמצא בבית ספר יסודי, המשאיות והפיות אינם מתאימים עוד, גם הקשקושים על הקירות והמדבקות לא מתאימים, עכשיו יש רצון בקיר נקי אולי עם אפשרות לתלות כל מיני דברים עליו, וכך אפשר על חלק מהקיר לעשות לוח שעם עם סיכות שעליו אפשר לתלות, מערכת שעות, תמונות ועוד.

הילד נמצא בגיל תיכון, הוא מעריץ איזה זמר, אוהב נוף מיוחד או ספורט מיוחד, כאן שוב כדאי לשדרג את החדר לפי הלך הרוח העכשוי, אפשר לצבוע עם בעל מקצוע את הקירות ועל חלק מהקירות להדביק טפט עם תמונה מיוחדת או פשוט למסגר פוסטר גדול ולתלות לפי רצונו של הנער.

את כל התהליכים האלו של צביעה וחשיבה מחדש אפשר לעשות בשיתוף עם הילד ועם רצונותיו, כדאי להזמין או להתיעץ עם בעל מקצוע כדי לעשות עבודה נכונה וטובה (המאמר רשום בלשון זכר אך מתייחס כמובן לשני המינים). עוד לגבי צביעת חדר ילדים לחץ כאן.

 

הגב לכתבה

תגובות יתפרסו לאחר אישור מנהלי האתר

ביטול
© Copyright 2017 Zlalim by Drim Studio LTD.
שינוי גודל גופנים