• מאי

    19

    2016
  • 3669
  • 0

כמה עולה לצבוע דירה

 

כמה עולה לצבוע דירה, כיצד קבלן צבע מחשב לנו את המחיר?

כמה עולה לצבוע דירה ? כולה לעבור עם הרולר על כמה קירות. הרי גם אנחנו צבענו איזו דירה שכורה פעם…  כן זה נכון, אבל כשמזמינים קבלן צבע ברור לנו שהקירות יצבעו, מה שצריך להדאיג אותנו לאחר שקבלן הצבע עזב את ביתנו הם דברים אחרים לגמריי…

לפני הפירוט הארוך הנה נוסחה קטנה של כמה עולה לצבוע דירה וכמה כלים לחישוב לשרותכם באתרים של טמבור  ונירלט

כמה עולה לצבוע דירה: עלות הכנת הקירות לצבע + עלות החומר + זמן עבודה x מ״ר שווה עלות צביעת דירה משוערת

אז כמה עולה לצבוע דירה ?? הפרמטר הראשון הוא המקומות בהם הקיר היה זקוק לתיקון.  אפילו בבתים חדשים הקירות זקוקים לתיקונים. קירות גם מקבלים הרבה מכות עם השנים. לפעמים יש נזקים מבניים שחוזרים ונשנים, רטיבויות או פטריות עובש מכוערות במקלחת. קירות מתנפחים או מתפוררים, קירות מפתחים סדקים וכמובן איך אפשר בלי כל הקדיחות הישנות שלא הגענו לתקן. קבלן צבע טוב צריך להשאיר את קירות הבית ישרים יותר וחלקים יותר ממה שקיבל אותם. קבלן צבע טוב יידע איזה חומר מתאים לכל תיקון. יש בשוק היום כל כך הרבה חומרים ישנים וחדשים שעוזרים לנו לשמור על הקירות ועל הצבע. יש פריימרים למיניהם, צבע שמומלץ לצבוע בו לפני הצבע, במקרים מסויימים, ויש חומרי איטום שונים המותאמים לכל סוג תיקון. גם עם קבלתם בית נקי ויפה, כל זה לא חשוב, במידה ואחרי שבוע הקיר התחיל להתנפח או שהצבע מתקלף והקבלן נעלם לו. קבלן צבע מקצועי יודע לבצע תיקוניי קיר ישרים וחלקים שיחזיקו לאורך זמן ויודע לתת מענה לבעיות שצצות. הבית שלכם אולי מיוחד במינו, אבל בעיות שיש לכם בקירות, כבר סביר שקרו למישהו אחר פעם וצבעי מנוסה ידע לנסות לפתור זאת.

לפני המחיר – ניקיון ושמירה על הבית הרכוש והריהוט

הדבר הנוסף אשר חשוב לנו לאחר שעזב קבלן הצבע את ביתנו הוא ניקיון הבית והשמירה על הבית. וכאן הכוונה לטפטופיי הצבע ,כמובן, על הרהיטים שלנו, על האהילים שלנו, על המזגן, על הרצפה ואיך אפשר בלי הנזילות המפורסמות על הפאנלים. כאן גם מצטרף עניין נוסף והוא הדיוק מסביב למשקופים של הדלתות והחלונות, הלכלוך על המתגים והשקעים והדיוק במעבר שבין שני צבעים שונים, כמו בין התקרה לקירות, שיהיה ישר ויפה, הרי בשביל זה אנחנו מזמינים בעל מקצוע. תזכרו שאתם אלו שממשכיים לגור בבית אחר כך וכדאי שיראה נעים והרמוני מבלי תזכורות מאדון קבלן צבע שחיפף, והשאיר אותנו עם איזה נזק ונעלם, זה עשוי להיות נזק תמידי. לכן כשבוחרים בעל מקצוע לפעמים עדיף לשלם קצת יותר ולהזמין מישהו מקצועי עם המלצות על פני מחיר זול יותר.

כמה עולה לצבוע דירה

עניין נוסף הוא באמת המחיר. לא יעזור מה יגידו לנו, אנחנו תמיד נרגיש שאוליי מנפחים לנו קצת את המחיר. לצבוע בית זה לא זול, זה ברור, אחרת הייתם עושים זאת מזמן, אבל המחיר נקבע על פי כמה פרמטרים וכדאי לבדוק מול בעל המקצוע בדיוק מה המחיר כולל, כדי שלא יהיו אי הבנות.  חשוב שתוודאו שהצבעי מתכוון לכסות את הרהיטים ולעבוד נקי. הסיבה שהרבה צבעים “מחפפים” היא, שכך הם חוסכים את מחירם של הניילונים והטייפים וכמובן את זמן העבודה היקר. צבעי מקצועי משקיע זמן ותשומת לב בהכנת הבית לצביעה.

כולל תקרות?

דבר נוסף וחשוב לא פחות הוא, שהמחיר כולל תקרות למשל. הרבה אנשים בכדי לחסוך, מוותרים על צביעת התקרה, אבל עם יד על הלב, אם כבר הבית שלכם ממילא מנויילן ושילמתם לצבעי, במידה ולא נצבעה התקרה בחמש שנים האחרונות, אם לא תצבעו אותה, אחרי שכל הקירות יהיו יפים וחדשים, כל הפגמים בתקרה עלולים פתאום “לקפוץ” לכם לעין ולקלקל לכם את החוויה של בית נקי ויפה.

סוג הצבע

נקודה נוספת שאולי לא היתם חושבים לשאול עליה היא, סוג הצבע בה משתמש הקבלן. חשוב כי החומרים הנכונים ייושמו על גבי החומרים הקיימים, מכיוון שלאורך זמן צבע לא נכון יתקלף. יש חומרים שונים באיכויות שונות וכמובן גם במחירים שונים. כדי שיהיה לכם מעט יידע בנושא וכדי שתדעו מה לבקש, אפרט לכם על החומרים החשובים ביותר. תקרה למשל, צובעים בסיד סינטטי, צבע המיועד בעיקר לצביעת תקרות ומקלחות, צבע סיד נושם יותר מצבע רגיל ולכן מומלץ לצבוע תקרות איתו מכיוון שאם תהיה נזילה מהגג, המים יוכלו לצאת דרך הסיד ולא להיכלא בתוך התקרה ולגרום לנזק, כמו כן הסיד יותר גירי ופחות מבריק מה שפחות מבליט פגמים בתקרות. סיד מומלץ גם למקלחות כי הוא נותן ללחות ולמים להתנדף. הוא צבע זול יחסית ואין צורך להשקיע בצבע רחיץ כי התקרה פחות מתלכלכת וחשופה למגע.

כשצובעים קירות פנים חשוב לבחור את הצבע המתאים. במידה וזו דירה שכורה אין טעם להשקיע בצבע יקר, ממילא הדיירים יעזבו והדירה תיצבע שוב וצבע אקרילי למוסדות, כמו “וונדר קריל” למשל, פחות רחיץ, אבל מספיק בהחלט. זה לא הצבע שתרצו אם זה הוא ביתכם ועל אחת כמה וכמה אם יש ילדים, אתם תרצו צבע שאפשר לנקות והכוונה לצבע אקרילי. “סופרקריל”  או “נירוקריל” , שניהם צבעים אקריליים איכותיים, הצבע הינו עמיד ורחיץ ואפשר בעזרת סמרטוט לנגב כתמים. הדבק האקרילי הינו חזק ומחזיק מעמד לאורך שנים ובנוסף המראה שלו יותר מהודר.

מה לגבי מקלחת וחדרים רטובים?

עשוי מאוד לעזור לכם גם לדעת כי יש צבעים מיוחדים למקלחת, אשר מונעים עובש. הם אמנם קצת יקרים, אבל עשויים לפתור בעיית עובש אשר חוזרת על עצמה וניתן גם לגוון אותם. לסיכום, אין זה משנה אם של טמבור או נירלט, אבל חשוב שיהיה אקרילי וחשוב שאם בחרתם גוון שאינו לבן, שתראו אותו ממניפה ותרשמו לכם את המספר של הגוון ולא תבחרו כלאחר יד.

יש עוד הרבה מה לדבר בנושא, לא נגענו בכלל בבחירת הגוונים למשל, אבל לפני שאסיים דבר אחרון הייתי רוצה להוסיף לגבי בחירת הצבעי – עמידה בזמנים. ניתן לצבוע בית מהר יותר או מהר פחות, תלוי במספר העובדים שהקבלן מביא ובדרישה שלכם. קבלן שיש באמתחתו הרבה עובדים יכול לסיים בית שלם מהר מאוד ולעבוד כך שאפילו תוכלו להמשיך לגור בבית ולחיות בו כמעט כרגיל. הוא יחלק את העבודה לאזורים על פי סדר היום שלכם! חשוב מאוד  למצוא קבלן שיגיע מתי שקבעתם ולא ידחה אתכם או ישאיר עבודה לא גמורה ואתכם בבית מבולגן או לא גמור.

זה עשוי להישמע לחלק מכם אולי דיבורים מיותרים, מי שלא חשוב לו לדעת מה בעל המקצוע עושה בדיוק ולהבין, זה גם בסדר, אבל כך או כך תמיד כדאי לקחת בעל מקצוע שאתם יכולים באמת לסמוך עליו, מקצועי עם המלצות, כתובת וניסיון, שנותן לכם להרגיש שהוא מקשיב לכם ומבין אתכם ושעושה רושם של אדם ישר. כשבעל מקצוע ישר, בתווך הארוך זה תמיד יהיה זול יותר.

בהצלחה, אלון פרימוסט

הגב לכתבה

תגובות יתפרסו לאחר אישור מנהלי האתר

ביטול
© Copyright 2017 Zlalim by Drim Studio LTD.
שינוי גודל גופנים