• אוגוסט

    16

    2016
  • 3478
  • 0

כמה עולה לצבוע דירה?

 

כמה עולה לצבוע דירה? מדוע לצבוע דירה אצל איש מקצוע?

כאשר אנו עומדים לפני צביעת דירה, השאלה המרכזית אצל רובנו היא: כמה עולה לצבוע דירה? כאשר אתם מקבלים הצעת מחיר מצבעי לצביעת הדירה ישנם כמה פרמטרים אליהם הוא מתייחס בשכלול המחיר. חשוב להבין את הפרמטרים ולהבין שצביעת דירה היא אמנם לא תמיד זולה אך משתלמת בכל זאת, אנשי מקצוע יודעים לשמור על סביבת העבודה נקייה ויודעים באילו צבעים להשתמש, כמו כן יש עבודה של ניקוי הקיר וסתימת חורים בגבס אשר מקצוענים מכירים היטב, לפני הצביעה כדאי לבצע מעט שיוף על הקיר כדי להקל על תפיסת הצבע החדש בקיר.

הצגת הפרמטרים הנלקחים בצביעת דירה:

במה מתחשב הצבעי כאשר הוא נותן הצעת מחיר?

  1. הצבעי מתחשב בגודל הדירה, במידה והדירה 65 מטר או 100 מטר קיים הבדל גדול בכמות החומרים והעבודה, כמו כן אם הדירה מלאה בריהוט ותמונות יהיה יותר מורכב לפנותה ויכול להיות שהצבעי יבקש מהדיירים להוריד חלק מהפריטים בטרם יתחיל לעבוד כדי שישמרו נקיים וללא פגע.
  2. הצבעי מתמחר את כמות החומרים שעליו להכין לצביעת הדירה: צבע איכותי בגוונים סטנדרטיים יעלה פחות מצבע איכותי בגוון ייחודי, צבע מיוחד לדוגמא: צבע לעובש עולה יותר. במידה והקיר צבוע בצבע כהה אשר מוחלף לבהיר יכול להיות שיזדקק הצבעי לכמה שכבות צבע על אותו הקיר, כמות הגבס אותה הצבעי צריך לסתימת חורים שונים בקירות. עוד חומרים נלווים: נייר שיוף, מברשות, רולרים, נייר דבק למניעת צביעה על משקופים, סולם ועוד אביזרים הנדרשים לצביעה.
  3. הצבעי מתמחר את כמות העבודה על הדירה, דירה גדולה עם הרבה חדרים תדרוש עבודה רבה יותר, אולי יותר אנשי צוות כדי לסיים את הצביעה בזמן המסוכם או יותר זמן לצביעת הדירה, לעיתים יש בדירה מקומות בעייתיים במיוחד, למשל קיר עם עובש אותו על הצבעי לנקות ולשייף לפני הצביעה.

תחשיב המחיר הסופי לצביעת דירה:

כל הפרמטרים הנזכרים למעלה נכנסים לשיקול דעתו של הצבעי ולתחשיב הצביעה, מחיר צביעת דירה בדרך כלל נע לדירה קטנה 65 מטר 3500 שקלים בערך תלוי בתחשיב המדויק לפי דרישה ולדירה גדולה המחיר יכול להיות כפול ואף יותר תלוי בגודל הבית וברצונותיו של בעל הבית, המחיר לגמרי שווה את העבודה והזמן.

עוד על כתבה הקשורה לצביעת דירה לחץ כאן

 

הגב לכתבה

תגובות יתפרסו לאחר אישור מנהלי האתר

ביטול
© Copyright 2017 Zlalim by Drim Studio LTD.
שינוי גודל גופנים